27 lut 2015

na-kawe.net

kawa, herbata, a może rolki?

"Wielu ludzi wkracza w nasze życie zupełnie przypadkowo. Niektórzy pojawiają się na kilka dni, inni niekiedy nawet tylko na kilka godzin. Nieliczni pozostają z nami na zawsze."
 

Jak urodziłam Ritę, byłam bardzo młodą osobą, z pełnym towarzystwem wokół siebie. Pomimo, iż miałam dziecko, nie miałam żadnego problemu z wyjściem gdziekolwiek chciałam. Pakowałam torbę, do niej wszelakie niezbędne dziecku rzeczy, i wybywałam, nieraz na dnie całe. A to do jednej koleżanki, a to do drugiej, a następna też miała już dziecko, więc tym bardziej miałam z kim się spotykać i nuda mi nie groziła. Dodam, że w tamtym czasie jeszcze studiowałam, wiec i w weekendy wesoło było.

Jednak czas szybko mknie. Rita podrosła, stała się samowystarczalna i sama ma już pełno koleżanek. Mnie udało się doczekać drugiego dziecka, mocno wyczekiwanego dodam. Po jej urodzeniu, po kilkumiesięcznej walce z depresją, po jako takiej wygranej z nią, zachciało mi się w końcu do ludzi wyjść. Okazało się szybko, że o ile wyjść ma się gdzie, to nie zawsze ma się z kim. A człowiek łaknął już spotkań, rozmów i śmiechu po tak ciężkim okresie. Kilka bliskich mi koleżanek nie zawsze miało czas na spotkania, a wiadomo, ciężko też było się umawiać, jeśli nie wiedziałam czy dam radę wyjść, bo z Różą to różnie bywało, a i sama przecież byłam...

Wertując internet, jak w zwykle, w celach zakupowych, natknęłam się przypadkiem na stronę Na Kawę . Jako, że kawę akurat rzadko pijam, nie przepadam za nią, z przekory zajrzałam na tę stronę. I oczarowała mnie od początku. Okazało się, że problem "nie mam z kim wyjść" nie musi wcale oznaczać problemu. Na tej stronie można znaleźć ludzi, często ze swoich stron, którzy tak jak my, szukają sposobu na nudę, i chcą zawierać nowe znajomości, spędzając czas tak, jak lubią. Można dołączyć do kółek zainteresowań lub stworzyć własne, wrzucać ciekawostki z danego miasta i umawiać się właśnie na kawę! W realu! A to chyba najważniejsze. Nie spotkania wirtualne, ale tylko te w prawdziwym świecie. Można umówić się na wspólny wypad do kina, do kawiarni bądź na rolki. Co kto lubi i co kto woli.

Zarejestrowałam się tam niedawno, i po mału, jak czas mi pozwala, zaglądam tam, oglądam, czytam i może któregoś dnia zdecyduję się na wypicie kawy lub mojej ulubionej gorącej czekolady, z jakąś mamą, poznaną właśnie na tym portalu...
Jeśli jesteście ciekawi, zajrzyjcie tam koniecznie.
Tutaj na-kawe.net

1 komentarz :

  1. Thanks for ones marvelous posting! I certainly enjoyed reading it, you're a great author.I will make sure to bookmark your blog and may
    come back very soon. I want to encourage you to continue your great writing,
    have a nice morning!

    Here is my webpage ... Minecraft.net

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę , a zwłaszcza za poświęcenie kilku minut na przeczytanie moich bzdur ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...