26 gru 2014

Zezowate szczęście

Dzik jest dziki...

"Dzik jest dziki, dzik jest zły.
Dzik ma bardzo ostre kły.
Kto spotyka w lesie dzika,
Ten na drzewo prędko zmyka."



Bardzo lubię te dzikie świnki. Zwłaszcza maleństwa. Są cudne. Te małe, sterczące uszka. Ten słodki ryjek, taki do kochania. I ta sierść, w te paseczki bądź kropeczki. Powiedzcie sami, jak tu nie kochać takich maleństw.
Troszkę gorzej jest już z dorosłymi osobnikami. Słodkie już nie są, niestety. I chęć na przytulenie też mija. Prawdę mówiąc to strach we mnie wzbudzają. I tyle. 

A tu niedawno okazało się, że takie oto dziki, starszawe nieco, zawitają do naszego domu. Nie te małe, słodkie świneczki, ale właśnie duże dziki, z kłami włącznie.
I mina mi nieco zrzedła. No bo jak to? Jak takie duże dziki mają mi się spodobać? A dzieciom? Niemożliwe przecież.

I jak zwykle życie zweryfikowało obawy me. Przedwczesne jak zwykle.
Dziki okazały się strzałem w dziesiątkę. Nawet w setkę, mogę śmiało powiedzieć. Są przecudne. Idealne. Stały się moimi ulubieńcami. Starszej też. Młodsza w tym względzie za dużo do powiedzenia nie ma. Ale to ona przetestowała je wzdłuż i wszerz. 

Z przyjemnością przedstawiam Wam kolejną, ulubioną markę moją.



Spodnie są rewelacyjne. Pod względem kroju, jakości, szycia, wytrzymałości.I uroku. Tego mają najwięcej. Zobaczcie sami. Dzika w dzikach :)





Szukanie sweterka idealnego dla dzików zajęło mi kilka miesięcy. Chyba wybredna jestem trochę...
Ale poszukiwania zakończyły się sukcesem. Niedawno, i to na wyprzedaży, wisiał sobie ten jeden, jedyny, samotny. Chyba czekał na nas :)
Sweterek znaleziony w H&M 







1 komentarz :

  1. Excellent site you have got here.. It's hard to find high quality writing like
    yours these days. I truly appreciate individuals like you!

    Take care!!

    My web site: minuman berenergi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę , a zwłaszcza za poświęcenie kilku minut na przeczytanie moich bzdur ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...